меню
Іздеу
ХКГУ БЮДЖЕТІ ЖӘНЕ ҚАРЖЫЛАНДЫРУ

Университеттің бухгалтерлік есебі Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулыларымен бекітілген заңдар мен нормативтік актілерге негізделеді:

  • – «Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы» Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 28 ақпандағы № 234 Заңы (15.11.2020 жылғы өзгерістер мен толықтырулармен);
  • – «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі (Салық кодексі) 2008.12.10 № 99-IV (12.2019 жылғы өзгерістер мен толықтырулармен). 2020 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша
  • – «Бухгалтерлік есепті жүргізу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 наурыздағы № 241 қаулысы;
  • – «Жарналарды, кәсіптік міндетті зейнетақы жарналарын есептеу, ұстау (есептеу) және аудару қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 қазандағы № 1116 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы; бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорына міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары және олар бойынша жинақтар»; Қазақстан Республикасы Үкіметінің 05.2020 жылғы No 332 қаулысы.
  • - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2017 жылғы 12 мамырдағы No 301 «Электрондық нысанда берілетін шот-фактуралардың құжат айналымы қағидалары» бұйрығы;
  • - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 27 қарашадағы бұйрығы

No 1029 «Салық төлеушілер есепке алу функциясы бар бақылау-касса машиналарын қолданатын қызмет түрлерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 16 ақпандағы No 206 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы. және (немесе) Қазақстан Республикасының аумағында "ақшалай есеп айырысу" деректерін беру

Мекеменің бухгалтерлік есебі Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 28 ақпандағы № 234 – «Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы» Заңының талаптарына сәйкес ұйымдастырылған; ХҚЕС (NAS); есеп саясаты;

"Үлгі шоттар жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2007 жылғы 23 мамырдағы No 185 бұйрығы (03.06.2019 ж. редакциясы), Қазақстан Республикасының Азаматтық және Салық кодекстерін және Қазақстан Республикасының өзге де заңнамалық актілері.

Қажетті көлемдегі қаржылық ресурстардың болуы және оларды тиімді пайдалану университеттің қаржылық әл-ауқатын анықтайды. Университет миссиясына қарай және университеттің даму жұмысының нәтижелерін пайдалана отырып, қаржылық ресурстарды жоспарлайды және бөледі.

Жыл сайын ректор мәжілісінде бас есепші университеттің қаржылық-шаруашылық қызметі туралы есеп береді. Қаржылық қызмет мынадай заңнамалық актілер негізінде жүзеге асырылады:

  • - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 2 маусымдағы No 452 қаулысы (05.2018 жылғы өзгерістер мен толықтырулармен);
  • - Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрларды даярлауға арналған шығыстарды жоспарлау туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 04.2018 жылғы No 199 қаулысы.
  • - Педагогикалық кадрлардың жалпы санын есептеу үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 10.2018 жылғы No 606 бұйрығымен.
  • - Университеттің есеп саясаты Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленеді
  • - Университеттің бухгалтерлік есебі мен қаржылық есептілігі есеп саясатына сәйкес жасалады. Есеп саясаты ХҚЕС талаптарына сәйкес әзірленген және келесі болжамдарға негізделген:
  • - есеп саясаты – бухгалтерлік есепті ұйымдастыру және қаржылық есептілікті жасау қағидалары мен ережелерінің бірыңғай жиынтығын анықтайтын ішкі нормативтік құжат;

Қаржы ресурстарын бөлу мен пайдалануды университет президенті басқарады. Бюджетті жоспарлау шығыстарды қалыптастыру кезінде орталықтандырылған тәртіпте жүзеге асырылады:

- оқытушылар құрамының, әкімшілік және тәрбиелік қамтамасыз ету персоналының және қызмет көрсету персоналының еңбекақысы;

  • - студенттердің кәсіби тәжірибесі;
  • - негізгі құралдарды сатып алу;
  • - коммуналдық шығындар;
  • - ғимараттарды, құрылыстар мен жабдықтарды ағымдағы және күрделі жөндеуді жүргізу;
  • - компьютерлік техникаға қызмет көрсету;
  • - байланыс қызметтері, интернет;
  • - салықтар мен бюджетке төленетін міндетті төлемдер.

Шығындардың бір бөлігі құрылымдық бөлімшелердің өтінімдері негізінде қалыптастырылады:

  • - оқу-әдістемелік әдебиеттерді алу;
  • - зертханалық және басқа жабдықтарды, компьютерлік техниканы сатып алу;
  • - кеңсе тауарларын сатып алу;
  • - аудитория қорын жаңарту.
МТМУ 2023 жылға арналған бюджет құрылымы

№ п\п

 Көрсеткіштің атауы

Өл бір

2023

1

Салық шегерімдерімен жалақы

%

56.3

2

Үй-жайларды ұстау және қызмет көрсету, жалға алу және коммуналдық қызметтер, күзет шығындары

%

 

31.1

3

Әкімшілік материалдарға шығындар (кеңсе керек-жарақтары, шығыс материалдары)

%

2.2

4

Интернет байланысы (байланыс) шығындары

%

2.6

5

Педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыруға арналған шығыстар. AUP

%

0.2

6

Жұмысқа қабылдау шығындары (жарнама)

%

0.8

7

Материалдық базаның сапасын арттыруға және кеңейтуге кеткен шығындар. зертханалық жабдықтар, кітапхана қорлары, компьютерлік және тұрмыстық жабдықтар

 

%

 

5.0

8

Сапалы жөндеуге арналған шығындар (жатақхана, медициналық қызметтер

%

1,4

9

Басқа шығындар

%

0,4

 

Барлығы:

%

100

 

Университет бюджеті материалдық-техникалық базаны жаңартуға, кеңейтуге және қолдауға және еңбекақы қорын ұлғайтуға бағытталған. No 1 қосымшада келтірілген мәліметтерден көрініп тұрғандай, шығыстар бюджетінің құрылымында -56,3% еңбекақыға, оқу үй-жайларын күтіп ұстауға және қызмет көрсетуге (коммуналдық қызметтер, жалға алу төлемдері, тазалық, абаттандыру) қомақты қаражат бөлінген. , қауіпсіздік) - шамамен 31,1 %. Нысандардың материалдық, оқу, ғылыми зертханалық, ақпараттық базасын дамытуға қомақты қаражат (12,6%-ға жуық) бөлінді.

Қаржы ресурстарын бөлу құрылымдық бөлімшелердің, сондай-ақ студенттер ұжымының, білім беру нысандарының және шығыстарды анықтайтын нормативтердің функционалдық мақсатына қарай жүзеге асырылады.

Ақылы негізде білім беру қызметтерін көрсеткені үшін және мемлекеттік бюджет қаражатынан түсетін түсімдер 2-қосымшада көрсетілген.

2021 жылға арналған қызмет түрлері бойынша қаржыландыру 2-қосымша

№ п\п

Көрсеткіштердің атауы

Өл бір

2021

1.

Қаржылық түсімдердің көлемі:

 

 

1.1

- білім беру қызметтерінен

%

92,5

1.2

- мемлекеттік бюджеттен

%

0,7

1.3

- ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды жүзеге асырудан

%

1,3

1.4

- басқа қызметтерді сатудан

%

5,5

 

Барлығы:

%

100

Университетте ақылы қызметтерді көрсету Қазақстан Республикасының Жарғысына және қолданыстағы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады және мыналардан тұрады:


1 - оқыту бойынша білім беру қызметтерін көрсеткені үшін түсімдер

кәсіпорындар, мекемелер, ұйымдар және басқа да шаруашылық жүргізуші субъектілер есебінен мамандар – 92,5%

2 - мемлекеттік бюджеттен түсетін түсімдер (грант), -0,7% 3 - ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін -1,3% 4 - басқа да түсімдер -5,5%.

Бухгалтерлік есеп TSV SOFT конфигурациясының 99 бағдарламасын пайдалана отырып, Халықаралық қаржылық есептілік стандарттарына (IFRS) сәйкес жүргізіледі.

Қаржылық есеп университет деңгейінде жасалады және мыналарды қамтиды:

- баланс;

- кірістер мен шығыстар туралы есеп;

- меншікті капиталдағы өзгерістер туралы есеп;

- ақша қаражатының қозғалысы туралы есеп.

Жыл сайын жергілікті билік органдарына қаржылық есеп беріледі.

Бухгалтерлік есеп құжаттарының қозғалысын бухгалтерия өз ішінде қабылданған процедураларға сәйкес бақылайды, бұл бухгалтерлік есеп жүйесіндегі жазбалар мен оларды растайтын құжаттардың дұрыс және тиімді байланысын қамтамасыз етеді.


Қаржы ресурстарын тиімді пайдаланады, қаржылық, салықтық, несиелік және есеп айырысу тәртібін сақтайды. Бухгалтерлік есеп «TSV SOFT configuration 99» бағдарламасын қолдану арқылы автоматтандырылған тәртіпте жүзеге асырылады және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес келеді.