Әлеуметтік ғылымдар және құқық

Бөлім туралы

«Әлеуметтік ғылымдар және құқық» кафедрасы Қазақ коммуникациялар университетінің құрылымдық бөлімшесі ретінде 6В04210 – Құқық, 6В04211 – Кеден ісі, 7М04224 – Құқықтану, 7М04226 – Құқықтану, 6В010Техника» мамандықтары бойынша білім беру бағдарламалары бойынша бітіруші кафедра болып табылады. 6В03102 - «Аймақтану», 6В003103- «Психология», 7М04224- «Психология».
Кафедраның миссиясы гуманитарлық білім және құқық саласында білікті, құзыретті және әлеуметтік-бағдарлы мамандарды дайындауға және қалыптастыруға бағытталған; тұрақты әлеуметтік-экономикалық дамуға және елдің имиджіне лайықты үлес қоса алатын, ішкі және сыртқы саяси және экономикалық кеңістіктің түйіскен жерінде тиімді жұмыс істей алатын, жоғары сапалы адами капиталды қалыптастыратындар. кәсіби қарым-қатынас, шет тілдерін әлемдік стандарттар деңгейінде қолдана отырып және қоғам дамуының жаңа жағдайында Республиканың дамуы мен нығаюына үлес қосуға дайын кәсіби және әлеуметтік құзыреттілігін қалыптастыру үшін жағдай жасау міндетін алға қояды. Қазақстанның.

Білім беру бағдарламасы В049 – Кеден ісі

6В04249 – Кеден ісі білім беру бағдарламасының түлектеріне құқық бакалавры біліктілігі беріледі.

Бұл білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты кеден органдарында, мекемелерде, ұйымдарда, мемлекеттік және аймақтық басқару органдарында сыртқы экономикалық қызметке байланысты кәсіби қызметке маман дайындау болып табылады.

Кеден қызметкерінің міндеттеріне тек фискалдық функциялар ғана емес, сонымен қатар тауарларды заңсыз әкелу мен әкетудің алдын алу кіреді. 6В04249 – Кеден ісі білім беру бағдарламасын таңдаған кез келген адам одан тауарларды әкелу және әкету ережелерін жақсы білу ғана емес, сонымен қатар өз міндеттерін адал орындау, кедендік операцияларды ұқыпты орындау талап етілетінін түсінуі керек.

Кеден маманының дүниетанымы кең, халықаралық бизнесті ұйымдастырудағы кәсіби шеберлігі бар. Оның құзыреттер портфолиосына мыналар кіреді:

- қазақстандық коммуникациялар арқылы тауарлар мен көлік құралдарының болуы мен қозғалысын есепке алудың дәстүрлі және инновациялық технологиялары;

- келісім-шарттарды қашықтықтан жасасу және жүк ағындарын бақылаудың әлемдік тәжірибесі;

- кеден және кеденге жақын қызмет экономикасы;

- қазіргі заманғы басқару әдістері;

- қылмыстарды тергеудің және кеден ережелерін бұзуды қараудың тактикалық-техникалық әдістерін;

- азаматтық және қылмыстық материалдық және іс жүргізу заңнамасы;

- мемлекеттік және қызметтік құпияларды қорғау ережелері мен әдістері.

Кеден маманының кәсіби қызметінің саласы:

- кеден органдары мен олардың құрылымдық бөлімшелері;

- әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы коммерциялық ұйымдар;

- кеден ісімен айналысатын, сыртқы экономикалық қызмет саласында кәсіби білімді талап ететін коммерциялық емес ұйымдар мен бірлестіктер.

Болашақ мамандықтары: декларант, кеден инспекторы, кеден менеджері, сыртқы экономикалық қызмет маманы, кедендік ресімдеу бойынша маман, кеден брокері, т.б.


Кафедраның мақсаты

Кафедраның мақсаты: әлемдік тәжірибеге сәйкес жүзеге асырылып жатқан білім беру бағдарламаларының сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру; жаңашыл ойлайтын және іргелі білімді меңгерген мамандарды даярлау; жұмыс берушілердің талаптарына сәйкестендірілген оқу-тәжірибелік қызметтің қажетті түрлеріне қатысты арнайы (жалпы және арнайы) құзыреттерді қалыптастыру арқылы кәсіби әлеуметтік тапсырысқа бағдарлау; ғылыми зерттеулер мен инновациялардың тиімділігін арттыру, ұжымның тұлғалық, адамгершілік, интеллектуалдық, шығармашылық және кәсіби дамуы үшін қолайлы жағдайлар жасау; оқушының оқуына және тұлғалық, ғылыми, шығармашылық өсуіне қолайлы жағдай жасау.


Әдістемелік жұмыс

Кафедрада әдістемелік жұмыс оқу-әдістемелік жұмыс жоспары негізінде жүргізіледі. Секция отырыстарында оқу үдерісіне жаңа инновациялық технологиялар мен оқытудың белсенді әдістерін енгізу және пайдалану, оқу, әдістемелік және электронды әдебиеттерді шығару мәселелері қарастырылады.

Білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз ету деңгейі заманауи талаптарға сәйкес келеді, бұл оқытудың белсенді әдістері мен формаларын енгізуге мүмкіндік береді. Оқытудың әртүрлі интерактивті формалары қолданылады: пікірталас, интернет-технологиялар, шағын топтарда жұмыс, рөлдік ойындар, модельдеу, іскерлік ойындар.

Жалпы мәдени, кәсіптік және арнайы құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған 2022-2023 оқу жылынан бастап оқу үдерісіне модульдік технологияны енгізу білім сапасын арттыруға мүмкіндік береді.


Зерттеу жұмысы

Әлеуметтік ғылымдар және құқық кафедрасының профессорлық-оқытушылық құрамының ғылыми-зерттеу жұмыстары кафедраның жұмыс жоспарына, профессорлық-оқытушылық құрамның ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыс жоспарларына, ҒЗИ, кафедраның ғылыми-баспа жұмыстарының жоспарына сәйкес жүзеге асырылады. , кафедра мәжілісінде бекітілген, сонымен қатар оқытушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының жеке жоспарлары бойынша.

Кафедраның ғылыми-зерттеу қызметі университеттің ғылыми-педагогикалық әлеуетін арттыруға және студенттерді, магистранттарды даярлау сапасын арттыруға бағытталған. Кафедраның қызметі құқық, кеден, халықаралық қатынастар, аймақтану және психология салаларында жоғары білім беру стандарттарына сәйкес келетін кадрларды даярлау сапасын арттыруға бағытталған. Жыл сайын кафедра студенттері мен оқытушылары қалалық және республикалық деңгейдегі олимпиадаларға қатысады (өткен жылы «Психология» білім беру бағдарламасының 3 курс студенті психология пәнінен Республикалық олимпиадада 3 орын алған).

ҚНжЕ факультетінің студенттері арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы сананы қалыптастыру шеңберінде кафедра (г.ғ.к., доцент Коржумбаев Р.А.) «Студенттер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы сананы қалыптастыру» тақырыбында дөңгелек үстел өткізді. «Халықаралық құқық» және «Құқықтану» білім беру бағдарламаларының студенттері белсенді қатысты. Интерактивті технологиялар қолданылды, «Халықаралық сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес күніне» орай Қазақстанның жоғары лауазымды тұлғалары сотталған сыбайлас жемқорлық бойынша резонансты қылмыстық істер қаралды.

2022 жылдың сәуір айында «Құқықтану» ОП студенттері «Құқық» бағыты бойынша Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындары арасындағы Республикалық ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысты: Холухоева Л.(ЮР-18) «Құқықтық кәмелетке толмағандардың жауапкершілігі» (ғылыми жетекшісі Каримова А.Д.):; Маликов А. (Юопкр-21) «Қазақстандағы медиация институттарының құқытық негiзi» тақырыбына (ғылыми жетекшісі Байсүгирова Ш.Т.); Графеева В. (Юопкр-21) «Қазақстанның және кейбір шет мемлекеттердің заңнамасы бойынша бандитизмнің тарихы» тақырыбына (жетекшісі Сулейменова Н.О.). Қатысу сертификаттары қоса беріледі.

 

2022 жылдың 18 сәуірінде «Құқықтану» ОП студенттері: «Қылмыстық-экс-2022» Республикалық сот-сараптамалық және сот сараптамасы байқауына қатысты: Холухова Л (Юор-18), Рузыбакиева Ж.(Юор-18), Жанахметова Д. (Юор -18), Канзадаева Л. (Юор -18), ғылыми жетекшісі Сатыбалдинов Д.Д. «Құқықтану» БП студенттері екінші орынға ие болды (диплом қоса беріледі).

Кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты ғылым мен білімнің тығыз интеграциясы, қолданбалы ғылыми зерттеулерге қатысу, әлеуметтік-құқықтық ғылымды дамытудың басымдықтары мен қолданбалы зерттеулердің негізгі бағыттарын анықтау, озық ғылыми идеяларды сәйкесінше іздестіру болып табылады. және оларды әзірлеу және енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу, студенттердің аналитикалық, зерттеушілік және инновациялық құзыреттіліктерін қалыптастырудың теориялық базасын құру.

Кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысының міндеттері:

- қолданбалы зерттеулерге қатысу;

- ғылыми зерттеулердің бағдарламалары мен әдістерін қалыптастыруға және орындаушылардың тақырыптарды орындауына қатысу;

- күнтізбелік жоспарларды, жартыжылдық және жылдық зерттеу есептерін дайындау;

- құқықтық пәндер саласындағы ғылыми-зерттеу саласындағы ғылыми-қолданбалы мәселелерді шешу үшін кафедраның ғылыми және интеллектуалдық әлеуетін біріктіру;

- жоғары білікті кадрларды даярлауға қатысу;

- студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына көмек көрсету, ұйымдастыру (ҰҒЗИ, студенттік үйірме «Тергеуші-криминалист», «Психолог», «Халықаралық»,);

- сапа менеджменті жүйесінің талаптарына сәйкес ҒЗТКЖ ұйымдастыру. 2022 жылдың 31 наурызында Әлеуметтік ғылымдар кафедрасының ұйымдастыруымен А.Байтұрсынұлының 150 жылдығына арналған «ҚАЗІРГІ ӘЛЕМДЕГІ ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУДІҢ ҚАЗІРГІ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӘНЕ А. БАЙТҰРСЫНОВ МҰРАСЫ» атты халықаралық ғылыми-әдістемелік конференция өтті. және Заң.


Студенттер Тұран университетінде UNITED NATIONS 2022 моделіне қатысады

Студенттер Тұран университетінде UNITED NATIONS 2022 моделіне қатысады


2022 жылдың 22-23 сәуір аралығында университетіміздің студенттері Тұран университеті ұйымдастырған «Тұран Біріккен Ұлттар Ұйымы 2022 моделі» халықаралық конференциясына қатысты. Конференция проблемалық саяси жағдайды модельдеу үдерісіне қатысуды және оны демократиялық әдістермен шешу қабілетін дамытуды көздейтін БҰҰ моделі бойынша пікірталас форматында өтті. Делегаттар өз пікірін емес, конференцияда ұсынылған елдің ұстанымын қорғайды. Команданы Мәскеу облысының 3 курс студенттері: Мұхан Мұхтархан, Антонов Александр, Қасым Айшат, Ибрагим Ханым, Каленов Дархан және Мәскеу облысының 2 курс студенттері: Сейітова Дильназ, Клапшина Ева, кафедра оқытушысының жетекшілігімен көрсетті. кафедрасы – Бұғытаева С.Қ. «Тұран» университетінің 30 жылдығына орай үлкен шара ұйымдастырды.

Шара жүлделі орындарға ие болған студенттеріміздің жеңісімен аяқталды: «Үздік делегат» номинациясы бойынша Сейітова Дильназ – 1 орын, Мұхан Мұхтархан «Көрнекті делегат» – 2 орын.

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БҰҰ-ның Алматыдағы кеңсесінде 2022 жылғы UNITED NATIONS MODEL жеңімпаздарын марапаттау рәсімі өтті. 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Тергеуші – криминалист» үйірмесінің қызметі аясында үйірме мүшелеріне Алматы қаласы Полиция департаментінің жедел-криминалистикалық бөлімінде тәжірибелік сабақтар жүргізілуде. ДП-да студенттерге сотқа дейінгі тергеп-тексеру процесінде дәлелдемелерді анықтауға, анықтауға, зерттеуге және бекітуге бағытталған жедел криминалистикалық бөлімшенің қызметі тұрақты түрде көрсетіледі.

 

 

 
 

 
 


Тәрбиелік іс-әрекет

«Әлеуметтік ғылымдар және құқық» кафедрасының кураторлық қызметкерлерінің оқу қызметі тәрбие жұмысының жоспарына, кафедралардың жоспарларына, сонымен қатар эдвайзерлердің тәрбие жұмысының жеке жоспарларына сәйкес жүзеге асырылады.

Тәрбие жұмысы студенттер ұжымын толық қамти отырып, оқу үрдісімен қатар жүргізіледі, дербес жоспарда оқу процесі кафедрадағы кураторлар мен топтардағы кураторлардың дербес жұмысы ретінде жүзеге асырылады. Тәрбие процесі гуманитарлық-идеологиялық және әлеуметтік-құқықтық жұмыс ретінде бекітілген жоспарлардан, нақты нәтижелерден және адам факторынан көрінетін белгілі бір ерекшелікті көрсетеді. Студенттік аудитория – бұл біршама күрделі әлеуметтік топ, егер оқу процесінде алға қойылған мақсаттар мен міндеттер оқу процесінің өзінде жүзеге асатын болса, оқу үрдісінде заңдылық, іргелі мәдениет, идеология, тарих және студенттік өмір мәселелері қозғалады.

«Психология» білім беру бағдарламасының 1,2,3,4 курс эдвайзерлері тәрбие жұмысы аясында күзгі-көктемгі кезеңде психологиялық тренингтер өткізеді.

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Студентка 1 курса образовательной программы юриспруденция Жолекешова Жанель 8 октября 2022 года в г.Актау в рамках  Азиады по боевому самбо стала серебряным призером.

 

Кафедрада сот сараптамасы, сот сараптамасы және қылмыстық іс жүргізу құқығы, азаматтық іс жүргізу құқығы пәндері бойынша оқу үдерісін қамтамасыз ету үшін оқу аудиториясы бар. Аудитория стендтермен, криминалистикалық жабдықтармен және оқу бағдарламаларымен жабдықталған.

Кабинет қабырғасында сабақтар рөлдік ойындар, миға шабуыл, сонымен қатар фронтальды сауалнама түрінде өткізіледі. Сонымен қатар, оқу кабинеті заңнаманы өзгерту және оны тәжірибеде қолдану туралы көрнекі материалдармен мерзімді түрде жабдықталады. Жұмысты педагогикалық және тәжірибелік тәжірибесі мол кафедраның жетекші оқытушылары жүргізеді.


Психология

Для студентов 4 курса направление «6В03103 - Психология», было проведено занятие «Мандала-терапия в работе практического психолога», под руководством магистра психологии Қамбарқызы А.

Материальным оборудованием послужили карандаши, готовые шаблоны А4. Мандала-терапия - эффективный инструмент решения глубинных психологических проблем. Работа может проводиться в групповом и индивидуальном режиме. Мандала-терапия, позволяет диагностировать физическое и психическое самочувствие, нормализовать эмоциональное состояние.

В процессе мандала-терапии, участники переживали самые разные эмоции. Каждый участник, пытался донести до аудитории свои чувства, мысли, получая при этом обратную связь.

«Мандала-терапия»

 

 

Студенты 4 курса провели арт-терапию (маскотерапия, пластилиновая терапия и изотерапия). Цель арт-терапии состоит в гармонизации развития личности, через развитие способности самовыражения и самопознания.  Всем участникам дана обратная связь и интерпретация. Данные методы работы, могут пригодиться будущим психологам в профессиональной деятельности.

 

«Маскотерапия»

«Пластилиновая терапия»

 

Изотерапия

 

Студент 4 курса Юртайкина Е., провела  психотерапию («Символдрама» и «Психодрама). Цель символдрамы - удовлетворение архаических (врожденных) потребностей, переработка внутренних конфликтов, обуславливающих агрессивное поведение. Цель психодрамы - диагностика и коррекция неадекватных состояний и эмоциональных реакций, их устранение, отработка социальной перцепции, углубление самопознания. Психодрама помогает клиенту раскрыть глубинные эмоции в гораздо более яркой и действенной форме, чем это позволяют сделать другие методы, основанные на словесном описании переживания. Участники отметили актуальность и необходимость полученных знаний как для себя лично, так и для работы, в ходе рефлексии задавали вопросы и получали ответы от ведущего.

Студенты, в течение семестра, активно проводили социально-психологические тренинги («Командообразование», «Эффективные приемы, как средства коммуникации», «Личностный рост», «В мире эмоций» и др.). Участники тренинга активно включались в работу, познавали свои слабые и сильные стороны, обновляли теоретические знания в своей памяти, узнавали новое и практиковались в планировании, постановке целей и задач.
          Студенты 3  курса, провели психологический анализ фильма «Без ума от любви», а также  раскрыли медицинский синдром героев данного фильма. Студенты отметили, что в основу фильма положена история Джерри и Мэри Ньюпортов, страдающих синдромом Аспергера (это одно из пяти общих нарушений развития). В ходе обсуждения фильма, многие студенты  согласились, что аутисты - они такие же люди, только видят этот мир немного в других красках, немного ярче и добрее.

 


Сайт бойынша


Жаңалықтар

Хабарландыру Ары қарай...
Хабарландыру Ары қарай...
Хабарландыру Ары қарай...
2022 жылдың 9 желтоқсанында «Әлеуметтік ғылымдар және құқық» кафедрасы Қазақстан Республикасының қылмыстық іс жүргізу құқығы бойынша практикалық сабақ. Ары қарай...

Байланыс ақпараты

№ 1 оқу ғимараттары
Тел: 376-74-78 (ішкі. 515), Факс: 376-74-81
Электрондық мекен-жайы: info@kups.edu.kz
Мекен-жайымыз:050063, Қазақстан Республикасы Алматы,
Жетісу-1 ықш-ауданы , 32а ү.,


№4 оқу ғимараты
Тел: 299-49-69
Электрондық мекен-жайы: info@kups.edu.kz
Мекен-жайымыз:050063, Қазақстан Республикасы Алматы
Мамыр-1 ықш-ауданы, Шаляпина к. 21/1 ү.

s